Mijn abonnement

Wil je contact?

Laat het ons weten!

Als het goed is, vind je alles wat je nodig hebt op deze site, maar soms wil je gewoon even persoonlijk contact. Omdat je een vraag hebt of omdat je iets wilt weten dat alleen jou en ons iets aangaat. Helemaal goed. Wij houden van mensen die zichzelf durven zijn en zeggen wat ze op hun hart hebben.

Wat je maar wilt weten

Ben je al Sizz-klant? Dat is mooi. Via Mijn abonnement vind je namelijk alles wat je maar wilt weten over je abonnement, tegoeden, factuur en meer.

Vragen staat vrij

Jij hebt een vraag? Wij hebben vast een antwoord. Kijken even in de veelgestelde vragen. Wie weet staat jouw vraag er wel tussen. Geen antwoord gevonden? Onze klantenservice helpt je graag verder. Gewoon even mailen.

Even bellen met Sizz

Soms is het makkelijker om persoonlijk contact te hebben. Bijvoorbeeld als je je sim-kaart bent verloren of een vraag hebt over je bestelling. Bel ons gewoon even. Wij helpen je graag.

Contact per telefoon
Service Nummer Wat kost dat? Te bereiken
Even wat zaken regelen 1200 gratis 24 uur per dag, 7 dagen per week
Ik wil een medewerker spreken 1201 of (vaste lijn) 0900 0940 € 0,45 per gesprek maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur
Zit in het buitenland +31 6 54 50 01 00 tarief voor bellen vanuit het buitenland maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur
Ik wil m’n Sim-kaart blokkeren (diefstal & verlies) +31 6 54 50 01 00 normaal tarief 24 uur per dag, 7 dagen per week
Wat is de status van mijn bestelling? 0800 456 45 69 gratis maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur
       

Jij beslist. Iets voor jou?

Ga je liever naar de winkel? Sizz is te koop bij Vodafone-, Belcompany-,  Phone House-, Telecombinatie- en Ritel-winkels.

Even wat vragen?


Geen probleem.

Waar moet ik zijn?


Sizz is vlakbij jou.